Handheld scanner Uniden EZI33XLT 78-512 Mhz Uniden Receiver & Scanner UNIDEN-EZI33XLT-621 View larger

UNIDEN-EZI33XLT-621

New product

Handheld scanner Uniden EZI33XLT 78-512 Mhz

5 1
rating
5/ 5
Aucun avis pour le moment

The Uniden EZI33XLT scanner is an analog receiver-scanner for use in a mobile phone or base with an external antenna.

183 memories, 9 pre-programmed frequency bands, "Close Call" function, no 5 kHz, 6.25 kHz, 8.33 kHz (aviation band, 10 kHz, 12.5 kHz.

It covers in AM / FM reception the following frequency bands:

- 78 to 87.3 Mhz
- 87.3 to 108 MHz (FM broadcasting)
- 108 to 136.975 Mhz (aviation band)
- 137 to 174Mhz
- 406 to 512 Mhz

Antenna connector in BNC female, to connect an external antenna or portable choose BNC Male. Powered by 3 R6 alkaline batteries provided.

Delivered with: 1 EZI33XLT, 1 antenna, 1 belt clip, 3 Ni-Mh batteries, 1 wrist strap, manual in English.

More details

84,90 € tax incl.

In stock

   10 Items

More info

Features EZI33XLT Uniden

- 183 memories
- 9 pre-programmed frequency banks: Utilities, Freenet, PMR 446, Marine VHF, FM Broadcast Band, Civil Aviation, VHF and UHF
- Frequency range: 78 to 87.3 Mhz, 87.3 to 108 MHz (FM broadcast), 108 to 136.975 MHz (AM air band), 137 to 174 MHz and 406 to 512 MHz.
- AM (aviation band) and FM
- "Close Call" function, automatically listening for nearby signals
- No frequencies: auto, 5 kHz, 6.25 kHz, 8.33 kHz (aviation band), 10 kHz, 12.5 kHz
- Fast scan
- Weight: 180g with battery
- Size: 10.4 x 5.3 x 2.8 cm

Questions



jean pierre on 2020-06-19
Question: 

Pourriez-vous me dire s'il existe pour ce modèle une antenne plus puissante pour la réception ?

Answer: 

Pour une utilisation en pédestre, nous recommandons l'antenne Diamond RH771 pour scanner et avec connecteur BNC.


Pour une utilisation en fixe à domicile, nous recommandons une antenne extérieure, soit de type Discone, soit une simple antenne bi-bande 144/430Mhz comme la Nagoya BA6150 ou Diamond X30 permettrons d'étendre de manière importante la portée en réception sur les bandes VHF 100-200Mhz et UHF 400-500Mhz.

jessen  on 2020-04-14
Question: 

Ce scanner capte-t-il aussi les bandes secours et polices ?

Answer: 

Ce scanner ne peut pas capter la police, les pompiers ou la gendarmerie avec ce scanner. Leurs communications sont à la fois numérique et cryptées (TETRAPOL).


Pour les réseaux de secours analogique FM ou numérique DMR, ceux-ci peuvent être captés avec ce scanner s'ils sont bien dans la gamme de couverture de fréquences de ce scanner : 78 à 512Mhz.


Question about the product

* Required fields
Send

Avis

Cliquez ici pour donner votre avis

Download

Manuel EZI33XLT (EN)

Download (1.03M)

Manual UNIDEN EZI33XLT in english

Accessories

Les clients qui ont acheté ce produit ont également acheté...


Delivery Europe & Overseas

Stock and shipped from France

Product return

14 days to return, 2 warranty

Email support

Response within 24h to 72h

Secure payment

SSL, VISA, Mastercard, Paypal